7 Samarbeid

7.1 Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter

Figur 7.1. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg (N = [616-620]) xlsx
Figur 7.2. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre (N = [7649-7700]) xlsx

7.1.1 Hvor mange ansatte er det i virksomheten?

Figur 7.3. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvor mange ansatte er det i virksomheten? (N = [1232-1240]) xlsx
Figur 7.4. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvor mange ansatte er det i virksomheten? (N = [15295-15397]) xlsx

7.1.2 Hvilken type virksomhet representerer du?

Figur 7.5. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilken type virksomhet representerer du? (N = [1232-1240]) xlsx
Figur 7.6. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilken type virksomhet representerer du? (N = [15285-15387]) xlsx

7.1.3 Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet?

Figur 7.7. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1230) xlsx
Figur 7.8. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15276) xlsx
Figur 7.9. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1232) xlsx
Figur 7.10. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15302) xlsx
Figur 7.11. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1232) xlsx
Figur 7.12. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15378) xlsx
Figur 7.13. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1230) xlsx
Figur 7.14. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15276) xlsx
Figur 7.15. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1238) xlsx
Figur 7.16. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15322) xlsx
Figur 7.17. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1230) xlsx
Figur 7.18. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15316) xlsx

7.1.4 Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet?

Figur 7.19. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1232) xlsx
Figur 7.20. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15298) xlsx
Figur 7.21. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1234) xlsx
Figur 7.22. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15324) xlsx
Figur 7.23. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1234) xlsx
Figur 7.24. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15400) xlsx
Figur 7.25. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1232) xlsx
Figur 7.26. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15298) xlsx
Figur 7.27. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1240) xlsx
Figur 7.28. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15344) xlsx
Figur 7.29. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1232) xlsx
Figur 7.30. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15338) xlsx

Gjenbruk