6 EVU

6.1 I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte

Figur 6.1. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte (N = [8736-8826]) xlsx

6.1.1 Hvor mange ansatte er det i virksomheten?

Figur 6.2. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte etter Hvor mange ansatte er det i virksomheten? (N = [17143-17316]) xlsx

6.1.2 Hvilken type virksomhet representerer du?

Figur 6.3. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte etter Hvilken type virksomhet representerer du? (N = [17128-17301]) xlsx

6.1.3 Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet?

Figur 6.4. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 17628) xlsx
Figur 6.5. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 17558) xlsx
Figur 6.6. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 17559) xlsx
Figur 6.7. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 17456) xlsx
Figur 6.8. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 17546) xlsx
Figur 6.9. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 17448) xlsx

6.1.4 Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet?

Figur 6.10. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 17652) xlsx
Figur 6.11. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 17582) xlsx
Figur 6.12. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 17582) xlsx
Figur 6.13. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 17480) xlsx
Figur 6.14. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 17570) xlsx
Figur 6.15. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 17472) xlsx

6.2 Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV

Figur 6.16. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV (N = [8701-8729]) xlsx

6.2.1 Hvor mange ansatte er det i virksomheten?

Figur 6.17. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV etter Hvor mange ansatte er det i virksomheten? (N = [17140-17194]) xlsx

6.2.2 Hvilken type virksomhet representerer du?

Figur 6.18. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV etter Hvilken type virksomhet representerer du? (N = [17122-17176]) xlsx

6.2.3 Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet?

Figur 6.19. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 17383) xlsx
Figur 6.20. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 17402) xlsx
Figur 6.21. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 17433) xlsx
Figur 6.22. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 17409) xlsx
Figur 6.23. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 17378) xlsx

6.2.4 Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet?

Figur 6.24. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 17408) xlsx
Figur 6.25. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 17426) xlsx
Figur 6.26. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 17458) xlsx
Figur 6.27. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 17434) xlsx
Figur 6.28. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 17402) xlsx

Gjenbruk