6 EVU

6.1 I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte

Figur 6.1. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg (N = [617-623]) xlsx
Figur 6.2. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre (N = [7683-7763]) xlsx

6.1.1 Hvor mange ansatte er det i virksomheten?

Figur 6.3. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvor mange ansatte er det i virksomheten? (N = [1233-1245]) xlsx
Figur 6.4. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre etter Hvor mange ansatte er det i virksomheten? (N = [15362-15522]) xlsx

6.1.2 Hvilken type virksomhet representerer du?

Figur 6.5. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilken type virksomhet representerer du? (N = [1234-1246]) xlsx
Figur 6.6. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre etter Hvilken type virksomhet representerer du? (N = [15354-15514]) xlsx

6.1.3 Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet?

Figur 6.7. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1244) xlsx
Figur 6.8. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15505) xlsx
Figur 6.9. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1238) xlsx
Figur 6.10. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15447) xlsx
Figur 6.11. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1242) xlsx
Figur 6.12. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15450) xlsx
Figur 6.13. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1240) xlsx
Figur 6.14. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15345) xlsx
Figur 6.15. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1234) xlsx
Figur 6.16. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15443) xlsx
Figur 6.17. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1232) xlsx
Figur 6.18. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15357) xlsx

6.1.4 Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet?

Figur 6.19. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1246) xlsx
Figur 6.20. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15526) xlsx
Figur 6.21. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1240) xlsx
Figur 6.22. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15468) xlsx
Figur 6.23. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1244) xlsx
Figur 6.24. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15470) xlsx
Figur 6.25. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1242) xlsx
Figur 6.26. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15366) xlsx
Figur 6.27. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1236) xlsx
Figur 6.28. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15464) xlsx
Figur 6.29. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1234) xlsx
Figur 6.30. I hvilken grad opplever virksomheten at ansatte med følgende kjennetegn har behov for å tilegne seg ny kunnskap og ferdigheter for å kunne utføre arbeidsoppgavene sine på en god måte?: Behov for ny kunnskap og ferdigheter hos ulike ansatte For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15378) xlsx

6.2 Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV

Figur 6.31. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Bygg & anlegg (N = [620-622]) xlsx
Figur 6.32. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Alle andre (N = [7713-7737]) xlsx

6.2.1 Hvor mange ansatte er det i virksomheten?

Figur 6.33. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvor mange ansatte er det i virksomheten? (N = [1240-1244]) xlsx
Figur 6.34. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Alle andre etter Hvor mange ansatte er det i virksomheten? (N = [15422-15470]) xlsx

6.2.2 Hvilken type virksomhet representerer du?

Figur 6.35. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilken type virksomhet representerer du? (N = [1240-1244]) xlsx
Figur 6.36. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Alle andre etter Hvilken type virksomhet representerer du? (N = [15412-15460]) xlsx

6.2.3 Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet?

Figur 6.37. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1238) xlsx
Figur 6.38. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15414) xlsx
Figur 6.39. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1240) xlsx
Figur 6.40. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15429) xlsx
Figur 6.41. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1242) xlsx
Figur 6.42. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15452) xlsx
Figur 6.43. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1238) xlsx
Figur 6.44. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15432) xlsx
Figur 6.45. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 1240) xlsx
Figur 6.46. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15405) xlsx

6.2.4 Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet?

Figur 6.47. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1240) xlsx
Figur 6.48. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15436) xlsx
Figur 6.49. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1242) xlsx
Figur 6.50. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15450) xlsx
Figur 6.51. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1244) xlsx
Figur 6.52. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15474) xlsx
Figur 6.53. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1240) xlsx
Figur 6.54. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15454) xlsx
Figur 6.55. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Bygg & anlegg etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 1242) xlsx
Figur 6.56. Hvor enig er du i at faktorene nedenfor fører til at virksomheten begrenser eller ikke gjennomfører etter- og videreutdanning blant ansatte?: Faktorer som begrenser EV For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15426) xlsx

Gjenbruk