7 Samarbeid

7.1 Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter

Figur 7.1. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning (N = [1813-1834]) xlsx
Figur 7.2. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre (N = [6447-6483]) xlsx

7.1.1 Hvor mange ansatte er det i virksomheten?

Figur 7.3. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning etter Hvor mange ansatte er det i virksomheten? (N = [3623-3665]) xlsx
Figur 7.4. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvor mange ansatte er det i virksomheten? (N = [12894-12966]) xlsx

7.1.2 Hvilken type virksomhet representerer du?

Figur 7.5. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning etter Hvilken type virksomhet representerer du? (N = [3623-3665]) xlsx
Figur 7.6. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilken type virksomhet representerer du? (N = [12885-12956]) xlsx

7.1.3 Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet?

Figur 7.7. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 3626) xlsx
Figur 7.8. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 12880) xlsx
Figur 7.9. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 3644) xlsx
Figur 7.10. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 12890) xlsx
Figur 7.11. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 3668) xlsx
Figur 7.12. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 12942) xlsx
Figur 7.13. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 3636) xlsx
Figur 7.14. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 12870) xlsx
Figur 7.15. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 3630) xlsx
Figur 7.16. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 12930) xlsx
Figur 7.17. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 3646) xlsx
Figur 7.18. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 12900) xlsx

7.1.4 Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet?

Figur 7.19. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 3626) xlsx
Figur 7.20. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 12904) xlsx
Figur 7.21. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 3644) xlsx
Figur 7.22. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 12914) xlsx
Figur 7.23. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 3668) xlsx
Figur 7.24. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 12966) xlsx
Figur 7.25. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 3636) xlsx
Figur 7.26. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 12894) xlsx
Figur 7.27. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 3630) xlsx
Figur 7.28. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 12954) xlsx
Figur 7.29. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Undervisning etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 3646) xlsx
Figur 7.30. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 12924) xlsx

Gjenbruk