7 Samarbeid

7.1 Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter

Figur 7.1. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri (N = [475-477]) xlsx
Figur 7.2. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre (N = [7788-7841]) xlsx

7.1.1 Hvor mange ansatte er det i virksomheten?

Figur 7.3. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri etter Hvor mange ansatte er det i virksomheten? (N = [950-954]) xlsx
Figur 7.4. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvor mange ansatte er det i virksomheten? (N = [15573-15679]) xlsx

7.1.2 Hvilken type virksomhet representerer du?

Figur 7.5. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri etter Hvilken type virksomhet representerer du? (N = [950-954]) xlsx
Figur 7.6. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilken type virksomhet representerer du? (N = [15563-15669]) xlsx

7.1.3 Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet?

Figur 7.7. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 952) xlsx
Figur 7.8. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15554) xlsx
Figur 7.9. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 950) xlsx
Figur 7.10. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15584) xlsx
Figur 7.11. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 950) xlsx
Figur 7.12. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15660) xlsx
Figur 7.13. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 948) xlsx
Figur 7.14. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15558) xlsx
Figur 7.15. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 952) xlsx
Figur 7.16. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15608) xlsx
Figur 7.17. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 948) xlsx
Figur 7.18. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15598) xlsx

7.1.4 Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet?

Figur 7.19. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 954) xlsx
Figur 7.20. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15576) xlsx
Figur 7.21. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 952) xlsx
Figur 7.22. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15606) xlsx
Figur 7.23. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 952) xlsx
Figur 7.24. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15682) xlsx
Figur 7.25. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 950) xlsx
Figur 7.26. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15580) xlsx
Figur 7.27. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 954) xlsx
Figur 7.28. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15630) xlsx
Figur 7.29. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Industri etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 950) xlsx
Figur 7.30. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15620) xlsx

Gjenbruk