7 Samarbeid

7.1 Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter

Figur 7.1. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk (N = [356-358]) xlsx
Figur 7.2. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre (N = [7908-7960]) xlsx

7.1.1 Hvor mange ansatte er det i virksomheten?

Figur 7.3. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk etter Hvor mange ansatte er det i virksomheten? (N = [712-716]) xlsx
Figur 7.4. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvor mange ansatte er det i virksomheten? (N = [15813-15917]) xlsx

7.1.2 Hvilken type virksomhet representerer du?

Figur 7.5. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk etter Hvilken type virksomhet representerer du? (N = [712-716]) xlsx
Figur 7.6. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilken type virksomhet representerer du? (N = [15803-15907]) xlsx

7.1.3 Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet?

Figur 7.7. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 712) xlsx
Figur 7.8. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15794) xlsx
Figur 7.9. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 712) xlsx
Figur 7.10. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15822) xlsx
Figur 7.11. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 712) xlsx
Figur 7.12. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15898) xlsx
Figur 7.13. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 710) xlsx
Figur 7.14. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15796) xlsx
Figur 7.15. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 714) xlsx
Figur 7.16. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15846) xlsx
Figur 7.17. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 710) xlsx
Figur 7.18. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket fagfelt er det viktigste i rekrutteringen av personer med universitets-, høgskole- eller fagskoleutdanning til din virksomhet? (N = 15836) xlsx

7.1.4 Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet?

Figur 7.19. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 714) xlsx
Figur 7.20. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15816) xlsx
Figur 7.21. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 714) xlsx
Figur 7.22. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15844) xlsx
Figur 7.23. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 714) xlsx
Figur 7.24. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15920) xlsx
Figur 7.25. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 712) xlsx
Figur 7.26. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15818) xlsx
Figur 7.27. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 716) xlsx
Figur 7.28. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15868) xlsx
Figur 7.29. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Faglig, vit. og teknisk etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 712) xlsx
Figur 7.30. Hvilken av de følgende aktivitetene har virksomheten gjennomført det siste året: Samarbeidsaktiviteter For gruppe: Alle andre etter Hvilket utdanningsnivå er mest relevant for din kjernevirksomhet? (N = 15858) xlsx

Gjenbruk